Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

Probíhá plánovaná údržba a odstávka

Vzhledem k probíhající údržbě našich systémů
od neděle 31. 10. 12:00 do pondělí 1. 11. 2021 23:30 nelze objednávat knihy.

Omlouváme se za komplikace.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Úvod do vizuální kultury

Úvod do vizuální kultury

MIRZOEFF NICHOLAS

Není skladem

Cena s DPH 316
(Běžně 395 Kč)
  • Brožovaná
  • 320 stran
  • 137 × 191 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2012
Nakladatelství
Academia
ISBN
978-80-200-1984-4
EAN
9788020019844
Kniha pomáhá čtenáři porozumět proměnám funkce obrazu v moderní společnosti, především pak ukazuje její transformaci po nástupu nových zobrazovacích médií, jako je fotografie, film a televize či nejnověji počítačová prostředí a internet. Mirzoeffova široká analýza kultury obrazu začíná definicí klasického perspektivního zobrazování a směřuje k technologickým způsobům tvorby obrazů, přičemž se zastavuje u zásadních témat – např. zkoumá otázku reprezentace, vizualizace, tělesnosti, kolonizace obrazu a obrazem, simulaci (alternativní) skutečnosti, možnosti vytvoření obrazové (mediální) ikony či počátky globalizace kultury obrazu. Kniha je psaná velmi vstřícnou formou a je vhodná jak pro studenty vizuální kultury a médií, tak také pro každého čtenáře, který chce dnešní mediální a obrazovou společnost lépe chápat. Přeložila Petra Hanáková.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související