Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

Probíhá plánovaná údržba a odstávka

Vzhledem k probíhající údržbě našich systémů
od neděle 31. 10. 12:00 do pondělí 1. 11. 2021 23:30 nelze objednávat knihy.

Omlouváme se za komplikace.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Realita masmédií

Realita masmédií

LUHMANN NIKLAS

Není skladem

Cena s DPH 20
(Běžně 250 Kč)
  • Vázaná
  • 144 stran
  • 155 × 217 mm

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2014
Nakladatelství
Academia
ISBN
978-80-200-2333-9
EAN
9788020023339

Jakou roli hrají masmédia při vytváření společenské reality? Podle německého sociologa Niklase Luhmanna (1927–1996) jsou masmédia nejen klíčovým poznávacím systémem moderní společnosti – jeho prostřednictvím si vytváří iluzi vlastní reality –, ale také souborem neomezeně použitelných, na sebe odkazujících programů komunikace, které nejsou omezeny vnějšími hodnotami pravdomluvnosti, objektivnosti nebo znalosti, ani specifickými sociálními zájmy nebo politickými příkazy. Luhmann tvrdí, že masmédia jsou regulovaná vnitřním kódem informace/noninformace, což umožňuje, aby systém vybíral informace (zprávy) z vlastního prostředí a tyto informace komunikoval v souladu s vlastními reflexivními kritérii…
Přeložila Katrin Vodrážková

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související