Souhlas se zpracováním osobních údajů společnosti Academia

Tento web využívá cookies. Jeho používáním s tím vyjadřujete souhlas.

Probíhá plánovaná údržba a odstávka

Vzhledem k probíhající údržbě našich systémů
od neděle 31. 10. 12:00 do pondělí 1. 11. 2021 23:30 nelze objednávat knihy.

Omlouváme se za komplikace.

MENU

ZAVŘÍT

Zobrazit kategorie e-shopuZavřít kategorie e-shopu
Don't worry, use ICT aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ

Don't worry, use ICT aneb začínáme s ICT ve výuce angličtiny na 1. stupni ZŠ

KRPEJŠOVÁ MICHALA, BETÁKOVÁ LUCIE

Není skladem

Cena s DPH 270
(Běžně 300 Kč)
  • Brožovaná

Upozornit při naskladnění
Nechte nám e-mail a my vám pošleme zprávu, až bude kniha skladem.

Děkujeme. Jak se kniha znovu objeví, budeme vás informovat.

Rok vydání
2021
Nakladatelství
Wolters Kluwer
EAN
9788076760134
Monografie je strukturovaná do čtyř klíčových kapitol (Něco málo k teorii, Aktivity, Příkladová realizace hodin, Návody na tvorbu aktivit s IT). Autorky zvolily téma, které je velmi aktuální, avšak velmi málo vhodně zpracované jak v oblasti teoretické, tak pro potřeby pedagogické praxe. Dalším výrazným kladem je „zacílenost“ na cizojazyčnou výuku, v tomto případě na výuku angličtiny na 1. stupni ZŠ.

Autorky výstižně vymezují samotný pojem ICT a přehledně charakterizují jeho implementaci do vzdělávání v současném českém školském systému. Stěžejní jsou poté podkapitoly vymezující konkrétní užití ICT ve výuce na 1. stupni ZŠ, a zejména ve výuce cizích jazyků.

Praktická část přináší celou řadu aktivit vhodných pro cizojazyčnou výuku s použitím výpočetní techniky. Jednotlivé aktivity jsou adekvátně zvoleny, srozumitelně popsány, a v neposlední řadě je jasně definován jejich didaktický přínos. Příkladové realizace hodin detailně popisují jednotlivé odučené hodiny s využitím ICT, včetně tří důležitých částí reflexe těchto hodin – popisem výchozí situace, efektivitou užité ICT a míry dosažení vyučovacích cílů.

Závěr publikace obsahuje návody na tvorbu aktivit s IT, které detailně a názorně popisují krok za krokem, jak jednotlivé výukové aktivity založené na užití IT vytvořit.

Nenašli jste všechny informace?
Zeptejte se nás

Související